Table './kanunidb/ipsay' is marked as crashed and should be repaired Etkinlikler » Kanuni Türkiye Yollarında. / 8.GÜN | Kanuni

Kanuni Türkiye Yollarında. / 8.GÜN

Gezimizin 8. gününde 3000 km ye yakın yol katetdik. Güne Tatvan'da başlıyor kahvaltının ardından Van'a doğru yol alıyoruz. Van'da kısa bir şehir turu atıp bayimizi ziyaret ediyoruz. Van Gölü'ne bir an evvel gitme heyecanımızla izin isteyip ayrılıyoruz. Şansımıza hava kapalı ama yinede gölün kenarında durup ufak bir gezinti yaptık hatta kumlu, çakıllı sahil zemininde motorları test ettik. Uyanıklık edip vapurla karşıya geçmek istiyoruz ama kara yolunun süre olarak daha kısa olacağını öğrendikten sonra yola koyuluyoruz. Dümenimiz Erciş'e.... Erciş'e vardığımızda duygusal anlar yaşıyoruz. Acıların yavaş yavaş umuda dönüştüğü görülüyor ama izleri insanların yüzünde hala. Devam ediyoruz, Muradiye, hava bozmaya başlıyor. Önlemlerimizi alıp hazırlanıyoruz. Hedefimiz Ağrı ama inanılmaz bir yağmur, görüş mesafesi sıfıra düşüyor, üsütüne karanlık bastırıyor yüksek rakımlı mevkide. Ağrı'ya 30 km kala yol kapanıyor, öğreniyoruz ki heyelan düşmüş az önce. 1.5 saat bekliyoruz, belki de bu yolculuğun en zor sınavını veriyoruz bugün... Sonunda yol açılıyor ve Ağrı'ya ulaşıyoruz. Yorgun ve bitkin de olsa zoru başarmanın sevinciyle...